Dag 6 - 1 mei - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu Dag 6 - 1 mei - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu

Dag 6 - 1 mei

01 Mei 2014 | Italië, Pollone

Vandaag moesten we zoals gewoonlijk om zeven uur opstaan met de altviool van David, die voor ons een liedje speelde. We kregen een ontbijt en toen gingen we naar de repetitie ruimte en daar hadden we blazers/strijkers repetitie. Daarna hadden we tutti repetitie en daar op volgde een pauze. In de pauze werd een nieuw verwoordspel uitgedeeld. Daarna hadden we weer tutti repetitie. Na de repetities gingen we naar huis en daar gingen we lunchen. Daarna hadden rust. Na de rust gingen we met de bus naar een oude fabriek in Biélla waar we ons concert zouden geven. Daar waren allemaal kinderen en ouders van de Italiaanse vrije school. Eerst was er een soort optreden van de kinderen zelf en daarna gingen wij optreden. Daarna kregen we pizza en als toetje tiramisu. Toen iedereen gegeten had en alles weer ingepakt en ingeladen was, gingen we met de bus weer terug naar ons verblijf in Pollone. Daar kregen we thee en vervolgens moest iedereen naar bed, omdat het al tien uur was.

Geschreven door: Josianne en Daphne