Dag 5 - 30 april - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu Dag 5 - 30 april - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu

Dag 5 - 30 april

30 April 2014 | Italië, Pollone

Wauw, wanneer we boven het laptopscherm uitkijken hebben we fantastisch uitzicht op lager gelegen dorpen gekenmerkt door de typisch Italiaanse bouwvallen :). Heerlijk in het zonnetje onder begelijding van de vogelgeluiden en muziek van muse schrijven wij deze blog. Ter zake:
Vandaag hebben we twee school-concerten gehad. Het waren allebei successen. Althans, qua muziek werden er nog wel wat fouten gemaakt, maar Marco wist het publiek mee te laten klappen en te laten dansen. Het waren dus twee kleine showtjes. Het valt mij op dat de Italiaanse kinderen veel enthousiaster zijn dan Nederlandse kinderen.
Na het laatste concert hebben we een ‘simpele’ lunch gekregen. Dit hield in dat je zoveel pizzastukken, salade, etc kon halen als je wilde. Nadat we deze lunch afgesloten hadden met moordenaartje, kregen we een rondleiding door Biella van onze gids Barbara. We hebben veel gebouwen van de buitenkant gezien, maar steeds vertelde barbara ons in hakkelend engels dat we niet naar binnen konden. Jammer dus. Na de rondleiding zijn we weer naar huis gereden en hebben we de instrumenten bij de repetitieruimte gedumpt en hebben we gegeten. Die avond hebben we niet meer gerepeteerd, maar een paar ritme-spelletjes gedaan. Daarna sloten we de dag af met leven cluedo, wat een succes was.

• 02 Mei 2014 - 19:54

Marieke(moeder Simone):

Wat een leuke outfits om in op te treden; en ik maar denken dat jullie keurig met zwarte broek of rok en effen bloes gekleed waren....

• 03 Mei 2014 - 12:32

Oma Son,:

Hoi Daphne en Floor,
    We hebben net de foto's bekeken, volgens mij amuseren jullie je best! Ik hoop dat jullie concerten net zo prettig zijn. Nog een paar dagen je best doen en fijn spelen. Geniet er nog maar van.
    Liefs, Oma Son en Opa Kees.

• 04 Mei 2014 - 18:59

Jacqueline (moeder Mats):

ciao tutti,

Tutto va bene?
    En ik maar wachten op de rest van jullie weblog;was erg leuk om te lezen en mee te leven! Maar ik zal moeten wachten tot over 2 jaar denk ik. En de rest van de belevenissen van jullie italiaanse reis hoor ik natuurlijk morgen al .

a domani amores,

buon viaggio, madre di matsi