Dag 3 – 28 april (Deel 2) - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu Dag 3 – 28 april (Deel 2) - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu

Dag 3 – 28 april (Deel 2)

29 April 2014 | Italië, Pollone

We hadden vandaag niet echt rust, meer ‘chill-tijd’. Hier mochten we iets meer doen dan normaal. Na deze ‘chill-tijd’, had iedereen groepsrepetitie die tot zeven uur duurde. Dit duurde tot zeven uur, omdat we in de middag al een hele lekkere en goede/grote lunch hadden gekregen en we hadden toen nog niet zoveel trek na die lunch. Toch hebben we nog na de groepsrepetitie wat tomaten- of kippensoep met brood gegeten. Na het avondeten gingen we verder met het avondprogramma. Toen hebben we een grote stoelendans-spel gedaan en tot slot het lama-spel. Het was heel leuk en iedereen had er plezier in. Toen de jongeren naar bed gingen, hebben de ouderen nog ‘vergadert’. Dit is een spel waarbij het belangrijk is dat je je niet verspreekt. De eerste persoon (voorzitter) begint met: ‘’de voorzitter opent de vergadering en geeft het woord aan de secretaris’’. De secretaris zegt dan daarop: ‘’de secretaris dankt de voorzitter en geeft het woord aan …’’. Mathias heeft dit legendarische spel heel goed gespeeld en dus gewonnen. Hierna moesten ook de ouderen richting bed.

• 30 April 2014 - 19:17

De Thuisblijvers:

''chill-tijd''?! We dachten dat jullie daar zaten om keihard te reperteren en concerten te geven. :O

De thuisblijvers sluiten dit gesprek en geven het woord aan......

Gr.
    Max & Helmut