Dag 2 – 27 april - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu Dag 2 – 27 april - Reisverslag uit Pollone, Italië van HIJinItalie - WaarBenJij.nu

Dag 2 – 27 april

27 April 2014 | Italië, Pollone

‘s Ochtend vroeg om 7 uur werden wij gewekt door Saskia of de kerkklok. Dat was heel erg vroeg en we waren nog moe. Daarna ontbijten en snel naar de repetitieruimte om te gaan repeteren.
Het was een dag van repetities. We begonnen met een strijkers/blazers repetitie en daarna tutti-repetitie. In de pauze werd er veel gemoord… daarna weer tutti repetitie. Na de lunch en rust hebben we groepsrepetities gehad. Iedereen heeft erg zijn best gedaan! De wandeling was onwijs leuk, Michiel die niet de weg wist en verstoppertje spelen op een open plein met een speeltuin. 
Tijdens het eten werd er veel gelachen en het eten was lekker. ’s Avonds nog een keer repeteren waar we een nieuw stuk kregen. Happy van Pharrell Williams! Iedereen vond het een gaaf stuk!
Bij het avondprogramma waren er 2 spellen: de lama’s en party en co. Er is heel veel gelachen bij de lama’s. Het party en co spel was druk maar heel gezellig. Toen gingen de jongeren slapen en de ouderen gingen weerwolf spelen. Isabella stond bijna de hele tijd op de tafels om het spel te leiden.
Natuurlijk hadden de weerwolven het spel gewonnen! Vervolgens gingen ook de ouderen naar bed!
Maar de jongens en buicie gingen eerst Floor haar stoel versieren!

• 30 April 2014 - 19:13

De Thuisblijvers:

7uur? Dat is best vroeg, hier ging de wekker al om 6:30. We zijn benieuwd naar het nieuwe stuk en horen ook de klokken luiden.

Gr.
    Max & Helmut